dilluns, 23 de juliol del 2007

ENSEU, CAIPIROSKAS I VIU DE LLEVATA

Cap de setmana del 21 i 22 de juliol. Andreu, Vida, Albert, Mireia (debutant), Núria (debutant), Marià i Eli.

Aquest cap de setmana preteníem fer dos barrancs diferents, l'Erta i el barranc d'en Solà, però quan anàvem cap Pallars ens van trucar per dir-nos que allà estava plovent i vam haver de canviar d'opinió. Vam intentar fer el Forat de Bóxiols, però allà també plovia ... així que vam decidir anar directament cap a Gerri.

Havent dinat a casa l'Andreu amb l'Estela, el Gil, l'Arnau, la Yolanda i el Pep, va començar a sortir el sol, i per això vam decidir fer el barranc d'Enseu enlloc de fer el gos tota la tarda ...
Amb les pluges, portava força aigua el barranc, però també portava escuma ... És un barranc curiós, tot és a petita escala, hi ha moltes branques pel mig, però ens ho vam passar força bé. Vam plegar a mig barranc, una mica abans de la presa, perquè ja s'estava fent fosc ... El camí cap a Gerri és molt bo i bonic, i el millor és que ens van venir a buscar el Pep i el Gil a mig camí de la pista. . . Iuuuujuu!!

L'endemà al matí, després d'una superfideuà de la Yolanda per sopar, unes cartes i unes caipiroskes anàvem direcció al barranc d'en Solà, però els núvols eren amenaçadors i era tard, per tant, vam canviar d'opinió i vam decidir fer el Viu de Llevata. Preteníem entrar per l'afluent que té un ràpel volat d'uns 30 metres, però pel camí vam veure que estava sec, i que no tenia gràcia... per tant vam entrar pel lloc de sempre. Caminar pel riu, tobogans, saltets i un parell de ràpels... L'aigua estava molt tèrbola, inclús va ploure una miqueta quan érem dins, això si, no vam trobar pràcticament a ningú, doncs vam començar-lo que eren la una i mitja o així.

Unes empanadilles, unes napolitanes i.... cap a casa hi falta gent!

BARRANC D'ENSEU

VIU DE LLEVATA

Roger Vinent Arnau ha dit...

Si que anava marroneti l'aigua...
Però per les fotos sembla que només era al primer tram?